zondag 17 oktober 2010

Gelijk

Hans Hermans heeft helemaal gelijk. Zie zijn reactie onder de vorige bijdrage. Er is sprake van een leugen. Liegen is niet netjes, zo hebben we geleerd. Maar soms hoef je niet de hele waarheid te vertellen.
De waarheid is dat Hugo heel betamelijk slechts zijn halve hart logde. De ondertitel van Bloothooi is goedbeschouwd al een leugen. Zie het als zelfbescherming. Je weet immers nooit wat er achter blijft in de blogosfeer. Gelukkig kan ik met 1 druk op de knop deze blog verwijderen, inclusief alle berichten en reacties. Wat rest zijn dan plukjes Bloothooi die hier en daar rondzwerven op het wereldwijde web.
In de virtuele wereld is veel gelogen. Eigenlijk zie jij nu alleen 1-tjes en 0-etjes.
Later deze week een gastbijdrage van trouwe bezoeker en ere-burger van de bescheiden community die Bloothooi ooit was: Hans Hermans

1 opmerking:

Hans zei

Hmm, zo lust ik er nog wel een paar. Zie ook mijn reactie onder de blog van 31 juli 2010.
Trouwens, ik zal eens naar mijn tekst moeten kijken, of deze, nu het najaar is, nog net zo toepasselijk is als toen het voorjaar was.
...
Ik heb mijn stukje nog even teruggelezen. Het vangt aan met mijn zeer persoonlijke mening over de (r)evolutie van de mens. Die mening blijft. Wellicht dat de laatste twee alinea's niet meer geheel van toepassing zijn; echter, we zullen het Hugo, na zijn bovenstaande mea culpa, dan maar niet euvel duiden.

Hugo, beste Bloothooi-lezers, mijn bijdrage is in alle jaargetijden van toepassing.