woensdag 8 september 2010

Donderslag

Bij gelegenheid draai ik geluidsdragers. Heel af en toe. Op feestjes en partijen. Om het hip te zeggen zou ik me DJ noemen. Maar het mag geen naam hebben. Mijn gedraai. Ooit bedacht ik de naam Dans en Grietje. Dat leek me wel een aardige voor een DJ. En volgens Google was deze nog niet eerder gebruikt. Toen. Naar nu blijkt is de naam Dans en Grietje in beslag genomen door een esoterische damesdansgroep. Momenteel twijfel ik tussen Dansworst en Donderslag.
Soms is het beter om geen naam te hebben. Wanneer men mij ziet klooien met mini-jack en tulpkabels kan ik het beste anoniem blijven.

3 opmerkingen:

Hans zei

Wat dacht je van Bloot en Liesje?

Hans zei

Hoewel, ik weet nog een leukere. Draaien hoeft niet meer tegenwoordig. Alles kan met een iPod die je alleen nog maar hoeft in te pluggen.
Dus Pod en Plugje...

Hans zei

"Op feestjes en partijen". Waarom het eerste woord verkleind en het tweede niet? Waarom niet omgedraaid, "feesten en partijtjes"? Waarom zo'n knaap van een cliché?
Wat is eigenlijk het verschil tussen een feestje en een partij, los van het feit dat je het ook over een partij goederen kunt hebben?