zaterdag 15 november 2008

Bedtime story



Als individu wil ik dolgraag opstoten in de vaart der volkeren. En dat is best vermoeiend. Want wat ze vergeten zijn te melden bij de introductie van de 24-uurseconomie en het wereldwijde web is dat een mens voldoende nachtrust nodig heeft.
Nu heb ik bijvoorbeeld Google Books gevonden en dat houdt me behoorlijk uit de slaap. Het einde is zoek. Snuffelen in boeken krijgt een compleet nieuwerwetse wending.
De keuze tussen een goed boek of een goed bed moet toch duidelijk zijn?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Die boeken hebt u echt nodig om in te kunnen zien hoe de liefde moet worden bedreven; want dat laatste doet u nimmer als u immer zo laat de echtelijke sponde opzoekt. Ja heer Blootgenoot, wie is eigenlijk de vader van uw witharige kinderen?

Anoniem zei

waarom kiezen heer bloothooi als je gewoonweg de mogelijkheid hebt met je lijf in het hooi goed leesvoer tot je te nemen

Anoniem zei

Keuze duidelijk tussen goed boek en een goed bed? Voor mij wel, geef mij maar dat bed, vermits dit reeds voor de helft is gevuld met een achttienjarige blonde, 90-60-90.