zaterdag 8 augustus 2009

Gegevens

Onderweg naar Al-Djoemhoeriyya al Tunisiyya neem ik een 'niet specifieke' maaltijd tot me, zo lees ik in mijn reisreservering. Hoewel, staat verderop, 'niet alle maaltijdopties worden op alle vluchten aangeboden'. Globaal gezien is het dus maar de vraag of de inwendige mens aandacht krijgt.
Bovenal ben ik een nummer dat in vertrekhal 3 zijn plaats kent. Met reserveringsnummer, e-ticketnummer, bevestigingsnummer en stoelnummer zal ik heus wel in de Airbus Industrie A320-100/200 terecht komen.
Vooralsnog is de voorgenomen vlucht een louter virtuele aangelegenheid. Behalve de bevestingsmail en een hoop geld lichter moet ik maar afwachten of ze me aan boord nemen. En mijn bagage.
De computer registreerde mij als 'mister' waarbij geen specificaties werden opgegeven voor 'speciale behoeften'. Ze moesten eens weten wat mijn behoeften zijn. Deze reizigergegevens zijn de sleutel tot de vlucht. Hopen dat deze past. En dan eens kijken hoe mijn status als 'mister' zonder speciale behoeften bevalt.

1 opmerking:

Hans zei

Zo mister, ze moesten dus eens weten weet jou behoeften zijn? Wel, dan pak je toch ff lekker de mooiste luchtserveerster in de pantry?
Veel plezier in Tunis.