woensdag 23 juli 2008

Familieziek


Een soort familiekiekje. Vermoedelijk zomer 1972. Of 1973. In Oostkapelle. Van links naar rechts: mijn zus D., broertje S. en ik. Nu ongeveer 36 zomers verder is zo'n foto ondenkbaar geworden. Mijn broertje overleed in 1996 na zelfdoding. Met mijn zus ben ik in 1999, eigenlijk al eerder, gebrouilleerd geraakt. Kortom, een mooie aanleiding voor de Bloothooi-zomerserie Waarom wil niemand familie van mij zijn? Met andere bloedverwanten in alle graden verloopt het contact ook al niet vlotjes. Misschien toch iets te heftig onderwerp om publiekelijk te delen? Laat ik daarom starten met een 'meet en greet' met mezelf. Wie weet levert het iets op en kan ik de familieziekte die af en toe de kop op steekt hiermee genezen.

NIEUW: Bloothooi beweegt. Onder links klik je door naar bewegende beelden van Bloothooi op YouTube.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Hugo,

Je mag altijd mijn familie zijn!

Groetjes

Anouk