vrijdag 16 januari 2009

Keuze














Kan ik me verzekeren tegen pijn, verdriet en afscheid? Tegen onderdrukking, onrecht of haat. Zeggen de kleine lettertjes soms iets over frustratie en overlast? Kunt u waarborgen dat mensen elkaar geen kwaad meer doen?
Wat er ook gebeurt. Ik lees dat uw gebouwen stevige taal gebruiken. Vol staal en beton. Met veel glas. U ziet mij wel maar ik u niet. Mijn roep kaatst terug. U geeft niet thuis. Ik val buiten uw producten. En kom weer in het hoofdmenu want ik heb geen andere keus.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mijn zoon, maar natuurlijk kun jij je verzekeren tegen pijn, verdriet, afscheid, onderdrukking, onrecht en/of haat. Eigenlijk tegen alle onheil des levens, maar je was bij het verkeerde loket. Laat mij je meevoeren naar de Heer en ontdek dat Hij jou tegen alles kan verzekeren. Sta open, kom in de Heer en je leven zal totaal veranderen.
Johannes 1:16 Want uit Zijn volheid hebben wij allen ontvangen, en wel genade op genade.