zaterdag 26 september 2009

Voorteken



Doorgaans ben ik wel te porren voor wedstrijdje schaduwwerpen. Het betekent dat de zon schijnt. En als de zon schijnt toont willekeurig straatbeeld fraaier dan wanneer een dicht wolkendek het stralen hindert. Kleuren schitteren in plaats van dat een grijze, grauwe sluier het leven doffer maakt. Eén van de zegeningen bij een klimaatverandering is dat Nederland mediterane omstandigheden mag beleven.
De toenemende zonneuren mogen dan een onheilspellend voorteken zijn, elk mooie dag onderga ik graag als hedonist. Zolang de schaduwzijde me maar voor blijft.

2 opmerkingen:

E.I. Kipping zei

Beste heer Bloothooi,
Het valt mij op dat u de laatste tijd weer slordiger wordt. Dit korte stukje staat werkelijk vol met taal- en stijlfouten en er missen verscheidene leestekens. Te gelegener tijd wil ik u alle fouten wel tonen.
Als u zo door blijft gaan, adviseer ik u dringend uw profiel op LinkedIn aan te passen in niet-afgemaakte VMBO.
Jammer hoor, want door al deze fouten wordt de leuke tekst ondergesneeuwd.
Maar nog erger is dat velen, onder de indruk van uw prachtige LinkedIn-profiel, de vele fouten wellicht niet eens zien of voor lief nemen.

El Snorro zei

Zeg Kipping, die Bloothooi mag dan misschien de laatste tijd weer slordiger zijn gaan schrijven; hij is er wel een stuk gezelliger op geworden ! Causaal verband ?