donderdag 19 februari 2009

Populi 2.0

Het huidige tijdsgewricht zie ik als boeiend. De kop van de nieuwe eeuw is er af, er heerst recessie, iedereen kan en mag zijn stem laten horen. De traditionele media zijn in rep en roer. Het volk roert zich. Het wereldwijde web gaat met Internet 2.0 de tweede fase in. Interactief kan iedereen platformen oprichten of beïnvloeden. Als dat geen democratie is.
En wanneer ik het straatrumoerzat ben, tune ik in op verheffender stof. Dan schakel ik het gekakel van 'de mensen in het land' uit.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja heer Blootchronos, nu kunt u wel uw taalkennis ventileren door het gewichtige woord "tijdsgewricht" te gebruiken, maar of er al dan niet sprake is van een tijdsgewricht, kan pas jaren nadien worden vastgesteld.

Anoniem zei

Gelukkig, zeer gewaardeerde vadertje Tijd, ben ik mijn eigen geschiedschrijver en tevens vervalser.
Aan mijn water voel ik de tijdsgewrichten knarsen. Dat stel ik anno nu reeds vast.

Anoniem zei

Dan zou ik maar eens bij de uroloog langsgaan...