maandag 7 december 2009

Behouden


Vertrokken richting woelige baren. Behouden vaart.

4 opmerkingen:

Senne zei

Langs de duinen
het strand... de zee
ik sluimer
als een wolk met het water mee.

Zie de glinstering in m'n ogen
als een sterretje in de nacht
genietend... het strand
wat een pracht

Kan helemaal mezelf wezen
geven... alle liefde
kijkend naar de wolken
uit de golven liefde lezen

Laat me even helemaal gaan
sla het op in m'n gedachten
eenmaal thuis weer verder denken
de droom die me zal wachten.

Helemaal even mezelf
langs het water en de zee
het water neemt vervolgens
de gedachten van me mee.

Laat maar zien dat ik vecht
vecht voor wat ik wil
zeg hem lieve zee
zonder mijn geliefde is het zo stil.

Ga nu maar heen
vertel m'n diepste geheim
wees wijs en kies de woorden
die ik je heb verteld.

Wees eerlijk en oprecht
vertel hem mijn gevoel
dat ik zijn hartje heb
en hij die van mij..ik voel hem zo dichtbij

Vergeet niet te vertellen
dat ik op hem wacht
en zeg....ze houdt van jouw
wees wijs en ga nu heen...mijn wens volbracht.

Dag lieve gedachten.......een behouden vaart.

senne77

Hans zei

Nou, dan is dit voor het eerst, afgezien van de paar keer dat het écht niet anders kon, dat Bloothooi een dag heeft overgeslagen. Zou hij ziek zijn? Of geen inspiratie?

El Capitano zei

Nee joh, hij is gewoon weggevaren...

bloothooi zei

Uw webmaster annex moderator begaf zich na het eten ter ruste en... sliep een gat in den avond.
Een vlek op het blazoen van Bloothooi. Daarom greep hij naar het kwalijke middel van antidateren.