vrijdag 18 december 2009

Dubbeldik

Ondanks het bezit van een rijbewijs ben ik geen bestuurskundige. En zo ken ik er nog wel een paar. Woorden of begrippen waarbij de samenhang tussen betekenis en logica ver te zoeken is.
Verder zie ik dat de cover van het dubbeldikke kerstnummer van Elsevier zo op het oog nauwelijks verschilt met de dubbeldikke kersteditie in 2008. wat maakt 't eigenlijk uit? In de regel blijken dubbeldikke bladen na aanschaf meestal twee keer niks.
De overgewichtepidemie lijkt deze weken over te slaan naar de kiosk. Schappen vol maand- en weekbladen met obesitas. Zo lees ik me een rond buikje deze dagen.

1 opmerking:

Dick Dubbel zei

Wat te denken van "volledig", een woord met een innerlijke tegenstelling.
Dat ronde buikje had je al Blootbelly, niet dat onbenullige leesvoer de schuld geven.