woensdag 23 december 2009

Cafeïnejuwelier



Leden van de 'exclusieve' wereldwijde Nespresso Club sluiten achteraan aan in de lange rij voor hun lokale Nespresso Boutique om te hamsteren voor kerst. Is er een schaarste of juist een overschot? Ondertussen speelt George Clooney zijn glansrol van aangenaam gezelschap om een bakkie troost mee te drinken. Vroeger was de glazenwasser goed genoeg.
Met welke gedroomde partner moeten mannen aan de koffietafel doorbrengen? Kate Moss, Madonna of Alicia Keys? De laatste speelt tenminste achter de vleugel in plaats van te spelen dat ze eronder komt. Mannen, wel of geen lid van de Nespresso-club, fantaseer gerust verder over met wie jullie van een bakkie pleur willen genieten. Suggesties zijn uiteraard welkom.

9 opmerkingen:

Vadertje Tijd zei

24-12-09, 01.00 uur: de foto, nog geen tekst. Zal mij benieuwen welke tijd en datum Bloothooi nu weer gaat verzinnen.

Overbuurman zei

Met mijn overbuurvrouw, maar laat dat bakkie maar weg...

Rita Corita zei

Met welke overbuurvrouw? Gelet op het woningtype waarin u huist, kunt u volgens betrouwbare bron kiezen uit zo'n veertien overbuurvrouwen. Van huwbare leeftijd welteverstaan.

Fryslan Boppe zei

Ik wist niet dat die gangen in de Nassau Odijckhof zo lang waren. Nee ik rij wel naar Eastermar. Daar schijnt ook een leuke vrijgezelle vrouw van huwbare leeftijd te zitten.

Susan Boyle zei

@ Overbuurman:

Hi Overbuurman,since I was in Britains got talent I am a famous singer in Great Britain. Now everybody wants to take benefit off me due to the fact I am the runner up of the 2009 version.
All I want is an nice good looking mature man of the world to share a cup of coffee and maybe more...
You make me the most happiest women in the world if you, Handsome,drink this so called bakkie with me.
I will tell you a secret. When I am very happied, if you know what I mean ;-)I can reach the high C or even better the C3.
Please let me know.

xxx SB

Nespresso zei

Geachte heer Bloothooi,

Het is ons bekend dat u nog niet zo heel lang een Nespresso machine in uw huis heeft staan en dus pas sinds kort kunt genieten van onze producten. Dank daarvoor.

Wat ons echter zeer verbaast is dat een liefhebber van taal, zo mogen wij u toch wel noemen, onze heerlijkheden totaal verkracht door ze een bakkie pleur te noemen. Bij Nespresso spreken wij van Grand Cru's en niet van een kopje koffie, bakkie pleur, bakkie troost, bakkie leut, zwart goud of wat dan ook. Nee noem het dan desnoods een Espresso of een Lungo.
Graag uw aandacht daarvoor.

Overigens willen wij u wel hartelijk danken voor het aandacht schenken aan de populariteit van onze in-store boutiques.

Rest ons u een fijne kerst toe te wensen met veel genietmomenten van onze Grand Cru's.

Met vriendelijke groet,

Nespresso Nederland

Hans & Mireille zei

He Nespresso dat deed Bloothooi Expreszo!
Pleur toch op met je Grand Cru's en Lungo.
Zo dat is er uit, en nu tijd voor...jawel: Koffie!

Hans zei

Koffie is een aftreksel uit verbrande bonen. En dát is de reden dat zoveel mensen maag- en darmkanker krijgen, (overmatige) koffieconsumptie. En dan al die geheimzinnigheid rond koffie en overdreven rituelen. Van de kenners, want zelf drink ik die gore zooi niet, hoor ik dat de lekkerste koffie uit een ordinair koffiezetapparaat met papieren filters komt. Maar het ouderwets zelf opschenken uit een ketel (uiteraard door echt gas opgewarmd) schijnt de allerlekkerste koffie op te leveren.
Oh ja, welke overbuurvrouw ik begeer, laat ik mij niet over uit; geeft teveel roddel op de Sperwerkamp.

Mark, de man die aan de kant woont van de door Hans begeerde overbuurvrouwen zei

@ Hans
volgens mij vergeet je het woord niet.....welke overbuurvrouw ik niet begeer...

Het valt mij tegen van je dat je schermt met kenners. Dus als je koffie uit koffieapparaten drinkt ben je ineens een kenner als je vervolgens deze koffie ook nog eens de lekkerste noemt.
Dat zijn vaak ook nog eens de mensen die de koffie van de vorige avond in de magnetron zetten en vervolgens de mok tot aan de rand afgieten en dan roepen: Zo, lekker bakkie. Daar was ik aan toe.

Trouwens ik weet niet of je het opgemerkt hebt maar die Susan is hot for you.