vrijdag 1 februari 2013

Heerlijkheid




Crème brûlée in Brasserie Jong te Vlissingen. 

6 opmerkingen:

Hans zei

Crème brûlée in een hartje, burgelijker kan haast niet...

Bloothooi zei

Dan smaak van burgerlijkheid laat ik me graag welgevallen.

Bloothooi zei

Zou ik dan nu toch, eindelijk, na al die jaren kritisch gevolgd te zijn geweest door een taalpurist, een omissie constateren? Het zou dan gaan om burgerlijk in plaats van burgelijk...

Hans zei

Zelfs de beste breister laat weleens een steek vallen...

Hans zei

Trouwens, dit is er maar één, in elk Bloothooi-cursiefje kom ik meer dan één breifoutje tegen...
Wil je voortaan een nauwkeurig verslag hiervan?
Wees blij dat ik nog reageer, want om te bewijzen dat ik geen robot ben, moet ik steevast meermalen op de "verversknop" drukken om iets leesbaars te kunnen overtypen en zelfs dan zit ik er nog weleens naast. Anders gezegd, het leveren van het bewijs kost mij vaak meer tijd dan het schrijven van een reactie...

Bloothooi zei

Elke reactie op Bloothooi is welkom.
Blogger vraagt om woorden te typen als bewijs. Anders Google-account nemen? Dat scheelt volgens mij.