donderdag 10 januari 2013

In slipstream van de roem


Aangezien ik te laat was met opzeggen, blijf ik ook in 2013 lid van de Algemene Nederlandse Wielrijders-Bond (ANWB). Om niet weer het zoveelste relatiemagazine ongelezen op de stapel oud papier te werpen, bedankte ik voor het 'exclusieve ledenproduct' clubblaadje Kampioen. Wel ontvang ik de iKampioen, een internet-nieuwsbrief. Niet te verwarren met de ANWB E-mailservice. Hoe dan ook, door de iKampioen ben ik te weten gekomen dat Martine van Os een bekende Nederlander is. Ze is presentatrice bij omroep MAX en strijd met andere BN'ers mee om de snelste slip.  

Lees even mee in de iKampioen: 'Het komende jaar strijden meerdere BN’ers op het oefencircuit van het ANWB Test- en Trainings-centrum in Lelystad om de snelste tijd. Martine 
reed het parcours in 2 minuten en 7 seconden. Met 5 strafseconden voor het missen van een poortje en 10 strafseconden voor het door de watermuur heenrijden komt haar totaaltijd op 2 minuten en 22 seconden.'

Leuk. Een wedstrijd! Daar zit vast en zeker een televisieconcept in. The Slip Of Holland. The Slip Factor. Slip zoekt jou, of voor de liefhebber: Slip zoekt vrouw. En zo brengt de wielrijders-club op onderhoudende wijze het slipgevaar onder de aandacht. Pak aan, 't is winter. 

2 opmerkingen:

Hans zei

Bij Martine van Os denk ik toch meer aan een slippertje...

Bloothooi zei

Dat is meer iets voor de leden van Omroep MAX onderling denk ik.