De grootgrutter blijft op de kleintjes letten. Ze willen zelfs het kleine grut tussen de schappen van de afdeling Houdbaar aanzetten tot lezen. Overigens zonder ouderwets doel de jeugd te verheffen, eerder ter vergroting van de omzet.
De keuze van zomer wijnalmanak 2008 als kinderboek is een bijzondere bonus bij het boodschappen doen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
Beste meneer Bloothef,
Er is werkelijk nog nooit een product voortgebracht ter verheffing van wie dan ook. Alles en elke handeling is gericht op winst, óók vrijwilligerswerk, waarbij de vrijwilligers vooral uit zijn op winst voor hun eigen ego. De mens is een egoïstisch wezen, u ook. U hebt kinderen gekregen uit egoïsme; als u had besloten geen kinderen te krijgen, was ook dat egoïsme. Dus val uw lezers niet lastig met verheffende teksten over het verheffen der mensheid, want dat is weinig verheffend.
Zo, Bloothooi, beetje de boel opstoken? Heb je iets tegen AH? Ik durf te wedden dat je die wijnboeken er zelf tussen hebt gegooid. Flauw hoor.
Een reactie posten