donderdag 30 oktober 2008

Aansluiting



KPN sluit je aan, luidt de missie van de 'hoogwaardige' telefonie-aanbieder. Het bedrijf gebruikt telefooncellen daarom als reclamezuil. Of biedt de reclamezuil extra mogelijkheid om te bellen? Al voor de piep laat de adverteerder een grote boodschap achter. Hier sluit je vooral aan bij een reusachtig glas bier. Altijd dichtbij. De vraag is of dat meteen goed voelt. Sommige bellers weten zich met Jupiler verkeerd verbonden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo meneer Blootbier, het heeft even geduurd, maar eindelijk bent u dan toch heel subtiel aanbeland bij uw meestgeliefde onderwerp en nota bene ook nog eens van uw eigen merk: BIER!! Wat dat betreft is de naam "Bloothooi" niets anders dan een afleidingsmanoevre. Maar ja, kom als provinciaal weblog(s)hopper maar eens op zoiets sterks als bijvoorbeeld "Wortwoord" of "Moutkout".