vrijdag 19 september 2008

Componistenbuurt

Ter voorbereiding van mijn nieuwe werkplek aan het Rachmaninoffplantsoen hamsterde ik de muziekbibliotheek voor composities van deze mijnheer. Ik wilde horen waar ik kwam te werken. Nu houd ik kantoor ik aan de Ravellaan. Kan ik weer aan de slag want ik wil verder komen dan uitsluitend de Bolero. En meer vernemen dan balletbegeleidende tonen.
Het gaat hier om een zelf verkozen variatie op Muziek terwijl u werkt. In de trant van klassieke arbeidsvitaminen. Ter verpozing en om mezelf te verheffen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Grappig, dat deze muziek nu klassiek wordt genoemd. En zeker die van Rachmaninov (dát is de juiste schrijfwijze), want de beste man is nog niet zo lang dood. Tijdens zijn leven gold de muziek van deze perfectionist als eigentijds en dat zijn zijn prachtige pianoconcerten nog steeds. Goede keus, heer Blootnoot.