zaterdag 13 september 2008

Oproep



Laat heren in huis voortaan zittend pissen. Dit scheelt een hoop ongemak. Het is een grote vergissing dat zoiets per se met opgerichte houding dient te geschieden. Kennelijk gaat deze dwaling van vader op zoon generaties lang door. Terwijl veel mannen niet kunnen richten, geen beschikking genieten over een vaste hand of domweg dikwijls een 'ongelukje' hebben. Tegen een boom? Prima. In de kroeg boven de pisbak. Uitstekend. Blijf gerust staan. Maar doe thuis of op bezoek normaal en gedraag je als kerel voortaan gedomesticeerd. Gebruik je gezonde pisverstand en elimineer een eeuwig misverstand.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik plas al heel lang zittend; ik mag niet zwaar tillen van de dokter.

Anoniem zei

Zeg meneer Blootpik, bent u wel lekker? Wij mannen moeten al meer en meer verwijven; wat blijft er zo nog over van ons immer bronstige jagers? Liever af en toe een doekje pakken, dan dat ik mij het recht laat ontnemen om staand mijn zwager een hand te geven. Wij mannen hebben het voordeel dat we niet uit de broek(en) hoeven en dat scheelt heel wat tijd.
Met deze bijdrage hebt u definitief bewezen thuis niet de broek aan te hebben en te zijn gezwicht voor de eisen van uw vrouw. Kom op, u kunt alsnog (weer) een echte kerel worden, ga klussen, vissen, mountainbiken en staand pissen, dat laatste desnoods in de achtertuin, maar laat u niet door uw vrouwelijk huisgenoten dwingen zittend te urineren.

Anoniem zei

Zeg blootpiemel, wij echte kerels gaan natuurlijk niet met onze blote kont op een vieze bril zitten. Wij hebben al miljoenen jaren het recht staand te pissen. Gewoon velletje opstropen en goed richten. En als je dan toch nog mist, gewoon ff met een stukje wc-papier de boel afdrogen; makkelijk zat.

Anoniem zei

Wat zie ik in het waterslot liggen? Zijn dat de restanten van het voedsel ons door God gegeven of gewoon schaduw?

Anoniem zei

Het vastleggen van feces op Bloothooi laat ik zo lang mogelijk achterwege.