zondag 21 september 2008

Op zondag

De Krant op Zondag verschijnt allang niet meer. Een verzuilde persgeschiedenis in Nederland reikt op de zevende dag nauwelijks verder dan gezond verstand van wakker Nederland.
Gelukkig zijn de kiosken op grote stations en luchthavens open en ben ik in de gelegenheid 'echte' zondagskranten te kopen. Bovendien, op dag des Heren is - godzijdank - het wereldwijde web voorhanden. Zoals het dag en nacht beschikbaar is. Het 'blijde' nieuws moet immers verspreid worden.
En ik zag dat het goed was....

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou nou, meneer Blootbijbel, met uw nepcitaten uit de heilige schrift en met uw populistisch taalgebruik denkt u leuk te zijn. Maar u beledigt alle christenen in ons land. Als belijdend lid van de christelijk gereformeerde kerk van de vrijgemaakte hervormden kan ik uw bijdrage niet op prijs stellen. En met mij al mijn geloofsgenoten. Met onze voorganger zullen we zien wat we aan deze webvervuiling kunnen doen. Trouwens, De Telegraaf heeft een zondagkrant, maar dat zal voor u, als links politiek-correcteling, wel te min zijn. U hoort nog van ons, maar niet vandaag, want op de dag des Heeren rusten wij en kijken wij geen televisie en vertoeven we al helemaal niet op dat verfoeilijke www.