dinsdag 5 mei 2009

Spuitbushalte



Bij de stopplaats ophouden lijkt me al geen pretje. Sta je daar met niemand bij je. Te wachten op een autobus. En wat je ziet is een flinke fallus. De spuitbus is wel al langsgekomen. Met roze verf werd een mannelijk geslachtsdeel aangebracht. Compleet met scrotum. De kleur zegt misschien iets over de afzender. Waar het hart van vol is…
Of is het een daad van verzet, een symbool, dat zijn betekenis nog gaat prijsgeven. Wie weet geeft de roede een stopteken. De pielemuis hoeft geen strippen te laten zien. In vol ornaat valt niets te verhullen. Stapt u maar in, jongeheer.
Ga zo maar door met het aanzwengelen van dubbelzinnigheden. Hoog tijd om de halte te kuisen want wie hier wacht op de bus, zo vind ik, staat toch een beetje voor lul.

5 opmerkingen:

Hans zei

Tja Bloothooi,
Afgezien van wat schoonheidsfoutjes, kan ik niet anders dan je wederom te complimenteren met dit ijzersterke cursiefje. Je was er zelf ook zo content mee, dat je met plaatsing niet kon wachten tot de volgende ochtend.

E.I. Kipping zei

Ik sluit mij zonder enige vorm van verder commentaar aan bij de vorige spreker, eh... schrijver.

Mohamed Azaitraoui zei

He meneer Bloothomo ik gezien heb dader van groote lul spuiten. Was ouwe man van ongevir 40 met brillutje beetje kaal zwarte fiets met rekje voorrop. Gin gou vandor rigting 3bergen.

Hans zei

Klopt dat Hugo,
Heb je voor dit stukje zelf die lul op dat glas gespoten?

Jessica van Bragt zei

Het is een invasie!
Vorige week begaf ik mij in Utrecht, een dappere daad tijdens de vakantie, en werd oog in oog geconfronteerd met een cakevorm met dezelfde gedaante! Hij wees mij aan vanuit de etalage van een kookwinkel...Ik heb hem gekocht...Komen jullie binnenkort koffie drinken?...
Groetjes,
Jessica (buurvrouw, nummer 31)
P.S: leuke blog Hugo, ziet er mooi uit!